Planowanie treningów za pomocą Garmin Connect

W dzisiejszym poście prezentujemy jedną z podstawowych funkcji programu Garmin Connect, a mianowicie opisujemy jak zaplanować zaawansowany trening na komputerze i jak przesłać go do zgodnego urządzenia firmy Garmin.
Uwaga! Od czasu stworzenia tej prezentacji platforma Garmin Connect uległa modernizacji. W związku z tym przygotowaliśmy nową instrukcję, którą można zobaczyć pod tym linkiem.
 
W poniższej instrukcji pomijamy opis zakładania konta i rejestracji odbiornika w serwisie Garmin Connect. Szczegóły można znaleźć tutaj.
Poniżej lista odbiorników obsługujących zaawansowane treningi:
  • Garmin Forerunner 220
  • Garmin Forerunner 310XT
  • Garmin Forerunner 405/410
  • Garmin Forerunner 610
  • Garmin Forerunner 620
  • Garmin Forerunner 910XT
  • Garmin Edge 500
  • Garmin Edge 510
  • Garmin Edge 800
  • Garmin Edge 810
  • i nowsze produkty z działy „Do formy” dostępne na www.trigar.pl
Po zalogowaniu się do Garmin Connect wybieramy z górnej belki Planuj [1.], a następnie wskazujemy Treningi [2.] Jeżeli nigdy wcześniej  nie tworzyliśmy treningów to należy kliknąć Utwórz swój pierwszy trening [3.]   

 

Uzupełniamy kroki 1,2 i 3, czyli nadajemy nazwę treningu (w naszym przykładzie Sobota – 15 km). Wybieramy typ treningu (Bieg lub Kolarstwo) i klikamy na Dodaj etap.

 

Po rozwinięciu okna Typ etapu, z listy wybieramy jedną pozycję. Na początku treningu warto pomyśleć o odpowiednim rozgrzaniu, więc wybieramy: Rozgrzewka [4.]

 

Po ustaleniu rodzaju etapu należy określić czas jego trwania.  Do wyboru mamy następujące opcje:

 

  • Naciśnięcie przycisku Lap – sami określamy kiedy chcemy zakończyć dany etap
  • Czas – należy podać ile minut ma trwać dany etap (w naszym przykładzie 5 min [5.])
  • Dystans – etap kończy się po pokonaniu wskazanego dystansu
  • Kalorie – etap kończy się po spaleniu określonej ilości kalorii
  • Tętno – etap kończy się po osiągnięciu określonego tętna

 

Kolejny krok polega na określeniu Celu jaki chcemy osiągnąć w danym etapie treningu. Do wyboru mamy następujące opcje:

 

  • Brak celu – ćwiczymy według własnego upodobania [6.]
  • Strefa tętna – ćwiczymy we wskazanym przedziale tętna (wymagany czujnik tętna i wcześniejsze ustalenie stref tętna w ustawieniach Garmin Connect)
  • Prędkość – wskazujemy przedział prędkości (w km/h) w jakim chcemy się poruszać
  • Tempo –  wskazujemy przedział tempa (w min/km) w jakim chcemy się poruszać
  • Moc (ten parametr jest widoczny gdy jako typ treningu wybierzemy- kolarstwo) – wskazujemy przedział mocy (w W) w jakim chcemy się przemieszczać
  • Rytm – wskazujemy przedział ilości stawianych kroków (kroków/min)

 

Po ustaleniu celu danego etapy klikamy Gotowe lub Dodaj etap [7.]

W dalszej części postępujemy tak samo jak przy tworzenie pierwszego etapu treningu.

 

 

 

Po ustaleniu wszystkich etapów klikamy Zapisz [13.], a następnie Wyślij do urządzenia [14.]  

 

System znajdzie podłączone do komputera zgodne urządzenia firmy Garmin. W naszym przykładzie jest to zegarek treningowy Garmin Forerunner 620 Klikamy Wyślij trening [15.]

 

 

Wysyłanie trwa kilka sekund. O prawidłowym transferze danych informuje komunikat: Trening został pomyślnie wysłany do urządzenia.

 

Po odłączeniu zegarka od komputera wystarczy wyjść na zewnątrz budynku, włączyć zegarek, poczekać na sygnał gps i rozpocząć trening. Przesłany trening znajduje się w zakładce Moje treningi lub Własne treningi (w zależności od rodzaju zegarka)  
Po rozpoczęciu zaawansowanego treningu, urządzenie automatycznie poinformuje nas o kolejnym etapie (dźwięk, wibracja i komunikat na ekranie). Wyjątek stanowią etapy w których ustawiliśmy samodzielne zakończenie danego etapu przez kliknięcie klawisza Lap.
Życzymy udanych treningów 🙂

92 komentarze do “Planowanie treningów za pomocą Garmin Connect

  • 7 stycznia, 2014 o 18:15
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, proszę o pomoc. Posiadam Garmin xt310. Mimo iż stick jest podłączony, zegarek włączony… komputer nie widzi mojego zegarka – nie mogę zgrać zaplanowanego treningu do zegarka 🙁 pojawia się opcja "no devices found".

    Odpowiedz
  • 7 stycznia, 2014 o 18:27
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, udało mi się jakoś… i komputer "zobaczył" zegarek… jednak nie mogę zaciągnąć zaplanowanego treningu, bo pojawia się komunikat "urządzenie nie obsługuje treningów"… a posiadam Garmin XT310… proszę o pomoc, co mam robić

    Odpowiedz
  • 8 stycznia, 2014 o 16:55
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    Sugeruję wykonać reset zegarka do ustawień fabrycznych. Prędzej warto zgrać historię treningów do garmin connect. Reset wykonujemy w następujący sposób:

    1. Wyłączamy zegarek
    2. Wciskamy i trzymamy klawisz Mode
    3. Nadal trzymając Mode, wciskamy Power
    4. Gdy na ekranie pojawi się pytanie: Czy usunąć dane użytkownika? puszczamy Mode i wybieramy tak.
    5. Po kilku minutach zegarek się zrestartuje. Przechodzimy przez kreatora ustawień profilu.

    Po w/w czynnościach parujemy zegarek z Agentem ANT i sprawdzamy, czy w zegarku jest zainstalowane najnowsze oprogramowanie (zalecam przeglądarkę Google Chrome):

    https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp

    Po resecie i aktualizacji oprogramowania proszę sprawdzić wysyłanie treningów. Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał to niestety, ale musi się Pan skontaktować bezpośrednio z pomocą techniczną firmy Garmin (poland.support@garmin.com)

    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 30 stycznia, 2014 o 10:05
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Po skończonym biegu zapomniałem zgrać treningu/ zapisać go. Wcisnąłem tylko stop jako koniec i wszedłem do domu. Problem w tym, że trening nie chce mi się zgrać do Garmin Connect w komputerze. Mam xt910. W opcjach zegarka próbowałem zgrać wszystkie aktywności – Też nie ma reakcji. Proszę o podpowiedz.

    Odpowiedz
  • 30 stycznia, 2014 o 11:32
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    Samo kliknięcie Stop zatrzymuje jedynie stoper i oczywiście zegarek przestaje rejestrować resztę parametrów. W celu zapisania danej aktywności należy wcisnąć i przytrzymać przez 3 sekundy przycisk LAP/RESET. Po wyzerowaniu, ostatnia aktywność jest przenoszona do historii. Dopiero teraz będzie można ją odebrać z zegarka i wysłać do Garmin Connect.

    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 10 marca, 2014 o 11:47
    Bezpośredni odnośnik

    Mam pytanko – jak wpisuje jako cel tętno – to podaje mi wartość min/mile. Jak i gdzie można zmienić mile na km?

    Odpowiedz
  • 11 marca, 2014 o 08:41
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    1. Klikamy w prawym górnym narożniku na login.
    2. Po rozwinięciu listy należy wybrać: Ustawienia.
    3. Następnie w lewej części klikamy na: Preferencje wyświetlania.
    4. Na środku zmieniamy jednostki miary na: metryczne.

    Powyższe czynności powinny pomóc.

    Pozdrawiam

    Łukasz

    Odpowiedz
  • 19 marca, 2014 o 11:04
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Posiadam pulsometr Garmin Foreruner 410 HR i chciałbym zciągnąć dane z treningów do komputera. Zarejestrowałem się na Garmin Connect, zainstalowałem Garmin Express, zparowałem urządzenie z komputerem za pomocą USB Stick, komputer odnalazł urządzenie o nr fabrycznym i tu koniec. Na urządzeniu jest komunikat przesyłanie danych, a na komputerze komunikat o braku połączenie z urządzeniem – spróbuj ponownie. Proszę o poradę lub informację np. że to oprogramowanie nie obsługuje w/w urządzenia (taka informacja jest na stronie Garmin).

    Odpowiedz
  • 19 marca, 2014 o 19:31
    Bezpośredni odnośnik

    …dziękuję za szybką odpowiedź, sprawdziła się w 100%. Wszystkie dane zostały bez problemu wysłane z urządzenia do Garmin Connect. Pozdrawiam i dziękuję p. Łukaszowi.

    Odpowiedz
  • 20 maja, 2014 o 18:21
    Bezpośredni odnośnik

    Mam zegarek Forerunner220, mam problem z ładowaniem. Po podłączeniu zegarek jest wykrywalny, pokazuje stan caly czas 100 proc. Po odlaczeniu pracuje pare minut i rozladowuje się. Moze robir cod nie tak czy to jakas wada nabyta ?

    Odpowiedz
  • 21 maja, 2014 o 10:12
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. W takiej sytuacji zalecam bezpośredni kontakt ze wsparciem technicznym firmy Garmin (mail: poland.support@garmin.com lub tel: 00 800 44 12 454). Przy pełnym naładowaniu akumulatora, zegarek powinien wytrzymać około 8 godzin, a skoro wyłącza się po kilku minutach to zdecydowanie coś jest nie tak. Serwis zapewne wymieni zegarek na nowy egzemplarz.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    Odpowiedz
  • 27 maja, 2014 o 11:47
    Bezpośredni odnośnik

    Podczas tworzenia treningu w Garmin Connect wyskakuje komentarz, że trening może składać się maksymalnie z 20 etapów. Czy jest jakiś sposób na ominięcie tego ograniczenia?

    Odpowiedz
  • 31 maja, 2014 o 19:54
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    nabylem FR610 i w GarminConnect znalazlem i wytypowalem Plan Treningowy, dodalem do kalendarza. Czy to oznacza, ze teraz w dni treningu, zegarek bedzie pilnowal sie dokladnie instrukcji z planu? czy tez musze sobie te 16 tygodni wydrkowac i kazdy dzien osobno wprowadzic do zegarka uzywajac planowania treningow?

    Odpowiedz
  • 2 czerwca, 2014 o 13:20
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    Niestety z tego co kojarzę to dopiero Forerunner 620 obsługuje treningi na podstawie kalendarza. W FR 610 raczej będzie trzeba ręcznie wprowadzać trening po treningu z poziomu planowania w GC 🙁

    Pozdrawiam
    Łukasz

    Odpowiedz
  • 10 czerwca, 2014 o 09:20
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    Posiadam 310XT.
    Czy jest możliwy import trasy zapisanej w .gpx lub .tcx pobranej z internetu (np. jakiś szlak rowerowy) do garmin connect i zapisanie jej jako kurs ? Ewentualnie wgranie kursu do garmina?

    Pozdrawiam
    Wojtek

    Odpowiedz
  • 31 lipca, 2014 o 23:25
    Bezpośredni odnośnik

    czy mozna stworzyc swoj wlasny plan treningowy i wyslac na urzadzenie zaplanowane z góry treningi np. na 12 tygodni ? czy jednak trzeba recznie kazdy trening wrzucic do kalendarza ?
    chodzi o to, że te same trening robie w te same dni i bez sensu jest wklejac ten sam trening w kazdy poniedzialek przez 12 tygodni , nie ma jakiegos uproszczenia typu, realizuje trening w kazdy poniedzialek az do ustalonej daty ?

    Odpowiedz
  • 31 sierpnia, 2014 o 21:28
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, posiadam 910xt, dzisiaj zrobiłem 20km aktywnosc została zapisana a potem przeszedłem jakies 200-300 metrów co równiez zostało zapisane. ale zgrana została tylko aktywnosc 300m co mnie bardzo dziwi w zegarku mam obydwie a przesłała sie tylko ta krótka na Garmin connect nie poajwia mi sie 20km bieg. proszę o pomoc, z góry dziękuje:)

    Odpowiedz
  • 24 listopada, 2014 o 12:00
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    Od kilku tygodni automatyczna synchronizacja za pomocą Garmin Communicator Plugin nie działa 🙁

    W przypadku Forerunnera 310XT jedyna droga synchronizacji to wykorzystanie programu Garmin Express, a następnie przesłanie aktywności do Garmin Connect. Z kolei gdy aktywność jest już w Garmin Connect to można wygenerować plik GPX i ręcznie dodać go do Run Loga.

    Niektóre serwisy (np. Endomondo) umożliwiają automatyczną synchronizację z Garmin Connect. W opcjach Run Loga nie udało mi się takich ustawień odnaleźć.

    Pod poniższym linkiem znajduje się sprytne narzędzie do synchronizacji danych treningowych między różnymi platformami. Niestety póki co RunLoga tam nie ma:

    https://tapiriik.com/#

    Pozdrawiam

    Łukasz

    Odpowiedz
  • 29 listopada, 2014 o 14:14
    Bezpośredni odnośnik

    Ja tez mam ten sam problem. Zapomniałem zakończyć trening na FR 610 i nie zrzuca mi do Connect'a. Teraz wciskając LAP/RESET wyskakuje mi tylko opcja wybierz trening: Bieganie/Rower. Jak mogę zrzucić do historii zaległy trening. Nadmieniam, że w aktywnościach w FR jest widoczny. Na krotko uruchomiłem nowy trening, zakończyłem i ten został zaimportowany, a ten stary niestety nie. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
  • 1 grudnia, 2014 o 08:46
    Bezpośredni odnośnik

    OK. Za pomocą chłopaków z forum bieganie.pl poradziłem sobie. Porada użytkownika topsim:
    Wejść w Historia – opcje – prześlij. Wybrać konkretny trening do przesłania. Oczywiście wcześniej zegarek musi być połączony z PC poprzez ANT+

    Odpowiedz
  • 7 lutego, 2015 o 13:58
    Bezpośredni odnośnik

    witam.
    posiadam garmin 310.mam problem: czy jest mozliwość zgranie (pojedynczo lub kilku) treningow planu treningowego z endomondo do garmin connect.

    pozdrawiam i czekam tomek

    Odpowiedz
  • 8 lutego, 2015 o 20:50
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    utworzyłem treningi własne w Garmin Connect. Przesłałem go Garmin 610. Pojawiła się informacja że trening został pomyślnie wysłany do zegarka. Sęk w tym że w zegarku nie ma tego treningu. Czy ktoś wie o co chodzi ?

    Pozdr. Hubert

    Odpowiedz
  • 9 lutego, 2015 o 16:42
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    Osobiście nie znalazłem takiej możliwości. Połączenie kont umożliwia przesyłanie aktywności, ale planu treningowego to nie dotyczy.

    Pozdrawiam
    Łukasz

    Odpowiedz
  • 17 lutego, 2015 o 17:52
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry irytuje mnie jedna sprawa a mianowicie " opcja powtórzeń danego etapu "

    po wprowadzeniu danego interwału np 2 min robimy powtórz 5 razy / i tu mam problem bo podczas treningu etapy powtarzają sie jeden za drugim bez koniecznej przerwy dla regeneracji – jak z tym sobie poradzic ?

    Odpowiedz
  • 17 lutego, 2015 o 21:58
    Bezpośredni odnośnik

    Witam serdecznie, mam problem z wgraniem treningu z Garmin Connect na Forerunnera, wybieram dany trening, wysyłam do urządzenia, znajduje urządzenie, wysyłam trening i pojawia się przygotowanie treningu.. i nic dalej. Próbowałem wgrać z drugiego komputera i problem także występował. Zresetowałem także ustawienia Forerunnera, ale nic to nie pomogło. Proszę o pomoc.

    Odpowiedz
  • 18 lutego, 2015 o 16:13
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień Dobry,
    proszę spróbować dodać do szarej ramki powtórzeń po interwale jeszcze pozycję wyrównanie i w niej zadeklarować etap regeneracji.

    Pozdrawiam
    Mieszko

    Odpowiedz
  • 7 marca, 2015 o 18:45
    Bezpośredni odnośnik

    Witam posiadam Forerunner – 610 Garmin , wszystko ładnie się zgrywa na komputer i konto , mam tylko jedno pytanie bo ta kwestia mnie przerosła . Czy jest możliwe a jeżeli tak to w jaki sposób trasę swojego biegu czy jazdy na rowerze wrzucić na FB ? Z góry dzięki za odpowiedź.
    Misza

    Odpowiedz
  • 9 marca, 2015 o 12:04
    Bezpośredni odnośnik

    Jednak istnieje taka możliwość, co prawda nigdy z niej nie korzystałem.
    Należało by wejść w aktywność, którą chcielibyśmy się podzielić na FB. Tam w górnym prawym rogu mamy ikonki: ołówka, gwiazdki, strzałki i kłódki. By móc udostępnić swój trening należałoby w pierwszej kolejności kliknąć w kłódkę i wybrać "Everyone" by odblokować "strzałka" (udostępnianie). Wchodząc w nią możemy wybrać z szerokiej listy FB.

    Pozdrawiam
    Mieszko

    Odpowiedz
  • 11 marca, 2015 o 20:07
    Bezpośredni odnośnik

    wITAM.pYTANIE ODNOŚNIE Edge 500.1.Długo szuka sygnału gps nawet do 3 min gdzie inne urządzenie (telefon) radzi sobie w 30 sekund.Bardzo często świruje pokazuje jakiś bardzo dziwny zapis gps bieganie np .p wodzie i to z 300 metrów od brzegu.Wysłanie treningu też nie jest możliwe… Po wciśnięciu Wyślij do urządzenia włacza się Garmin expres następuje synchronizacja.Wszystko idzie normalnie a na koniec wyskakuje komunikat"Jeśli aplikacja Garmin Express nie uruchomi się automatycznie, odszukaj jej ikonę na pasku zadań lub w zasobniku i kliknij ją." I treningi nie ma w urządzeniu.No chyba że ja źle szukam.Proszę o pomoc….

    Odpowiedz
  • 12 marca, 2015 o 10:00
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień Dobry,
    obawiam się, że historia treningu jest nie do odzyskania.
    Można spróbować zrobić tzw. master reset, co przywróci licznik do ustawień fabrycznych.
    1. Należy wyłączyć urządzenie.
    2. Wcisnąć i przytrzymać Page/Menu, Start/Stop i Power jednocześnie.
    3. Puścić przyciski, gdy wyraz Garmin zniknie z wyświetlacza.

    Po ponownym uruchomieniu się urządzenia pierwsze wyszukiwanie satelitów może trwać kilkadziesiąt minut. Później powinno to zajmować kilkadziesiąt sekund.

    Jeżeli nie przyniesie to efektu należałoby skontaktować się z pomocą techniczną Garmin Polska.
    Tel. 008004412454
    mail: poland.support@garmin.com

    Pozdrawiam
    Mieszko

    Odpowiedz
  • 14 marca, 2015 o 07:40
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    od wczoraj jestem posiadaczem FR220. Gdy chcę zgrać trening przygotowany na GC, to pomimo znalezienia urządzenia i kliknięcia "wyślij do urządzenia", "wyślij trening" wyświetla się komunikat: "Nie można przesłać treningu do urządzenia. Spróbuj ponownie później." Próbowałem – bez skutku. Mam zainstalowany najnowszy GE, oprogramowanie itp. Robiłem master reset i nic, może problem leży po stronie GC. Zegarek nie pracował jeszcze na dworze, tylko na kilka minut wyszedłem żeby złapać satelity, żeby czas się zaktualizował. Co robię źle? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 14 marca, 2015 o 09:42
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień Dobry,
    ostatnio Garmin Connect ma problemy z synchronizacją z urządzeniem przez Garmin Express, niestety również padłem ofiarą tego zamieszania. Należy uzbroić się w cierpliwość i za jakiś czas sprawdzić, czy nie ma dostępnych nowych aktualizacji GE.
    Można też spróbować skontaktować się z pomocą techniczną Garmin Polska.
    Nr tel. 008004412454
    mail: poland.support@garmin.com

    Pozdrawiam
    Mieszko

    Odpowiedz
  • 21 kwietnia, 2015 o 12:27
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,

    również mam problem z Garminem Express. Zanim go odinstaluję i będę probówał przesyłać treningi do urządzenia tylko poprzez ANT Agenta (jeśli jeszcze jest to możliwe), chciałbym się upewnić, czy nie istnieje sposób na mój problem:
    Otóż gdy przesyłam pojedynczy trening z Garmina Connect na mój Garmin Forerunner 405, nie ma problemu – Garmin Express synchronizuje się z zegarkiem i trening jest eksportowany (aczkolwiek też nie od razu – muszę odłączać/podłączać kilka razy ant usb stick).
    Natomiast jeśli z widoku kalendarza chcę użyć opcji "prześlij treningi do urządzenia" i treningów tych jest kilka, otrzymuję wprawdzie komunikat, że synchronizacja udana, ale na urządzenia jest tylko ten jeden trening, który wgrałem pojedynczo.
    Wina Garmina Express czy coś robię źle? Dodam, że do tej pory problemów nie było, dopiero od tego weekendu.

    Odpowiedz
  • 21 kwietnia, 2015 o 12:30
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,

    również mam problem z Garminem Express. Zanim go odinstaluję i będę probówał przesyłać treningi do urządzenia tylko poprzez ANT Agenta (jeśli jeszcze jest to możliwe), chciałbym się upewnić, czy nie istnieje sposób na mój problem:
    Otóż gdy przesyłam pojedynczy trening z Garmina Connect na mój Garmin Forerunner 405, nie ma problemu – Garmin Express synchronizuje się z zegarkiem i trening jest eksportowany (aczkolwiek też nie od razu – muszę odłączać/podłączać kilka razy ant usb stick).
    Natomiast jeśli z widoku kalendarza chcę użyć opcji "prześlij treningi do urządzenia" i treningów tych jest kilka, otrzymuję wprawdzie komunikat, że synchronizacja udana, ale na urządzenia jest tylko ten jeden trening, który wgrałem pojedynczo.
    Wina Garmina Express czy coś robię źle? Dodam, że do tej pory problemów nie było, dopiero od tego weekendu.

    Odpowiedz
  • 21 kwietnia, 2015 o 12:33
    Bezpośredni odnośnik

    Sorry za dublowanie posta.
    Dodam jeszcze, że robiłem twardy reset zegarka, instalowałem najnowszą wersję GE i ANT Agenta, próbowałem Chrome, Mozilli i IE z 2 różnych komputerów.

    Odpowiedz
  • 21 kwietnia, 2015 o 12:56
    Bezpośredni odnośnik

    Temat poruszony post wcześniej.
    Ostatnio programiści Garmina namieszali w portalu Connect i w programie Express.
    Proszę uzbroić się w cierpliwość i najlepiej skontaktować się z pomocą techniczną.
    ANT Agent wg. różnych źródeł wciąż działa, więc można spróbować i w ten sposób przesłać dane.

    Pozdrawiam
    Mieszko

    Odpowiedz
  • 21 kwietnia, 2015 o 17:02
    Bezpośredni odnośnik

    Odinstalowałem GE i ANT Agenta, następnie zainstalowałem najnowszego Agenta, jednak to nie pomogło. Otrzymuję komunikat "Zaplanowane treningi zostały pomyślnie wysłane do urządzenia.", natomiast na forerunerze 405 nic się nie pojawia..
    Napisałem już do supportu, może zaczną coś w końcu działać.

    Odpowiedz
  • 25 maja, 2015 o 20:43
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Czy w przypadku urządzenia Forerunner 310 XT istnieje możliwość podglądu czasu spędzonego w poszczególnych strefach tętna po zgraniu treningu do Garmin Connect ?
    Pozdrawiam
    Jędrzej

    Odpowiedz
  • 18 czerwca, 2015 o 19:15
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, mam problem z moim zegarkiem garmin 310xt, planując trening w komputerze chce przesłać go na komputer wszystko wygląda jakby było okej ale nie jest . w zegarku pojawia sie przesyłanie danych w garmin expres jest napisane synchronizacja ukończona a treningu na zegarku BRAK, próbowałem kilka razy go zgrywać ale zawsze ta sama akcja . wcześniej nie miałem takiego problemu i wszystko chodziło idealnie prosze o pomoc

    Odpowiedz
  • 13 sierpnia, 2015 o 08:21
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień Dobry,
    plik GPX można zaimportować ręcznie (przesyłanie ręczne) do zakładki aktywności. Plik znajduje się w folderze Garmin na urządzeniu. Niestety ciężko mi powiedzieć jakie dane będą wyświetlane w Garmin Connect.

    Pozdrawiam
    Mieszko Bordakiewicz

    Odpowiedz
  • 19 sierpnia, 2015 o 11:39
    Bezpośredni odnośnik

    Witam ile maksymalnie można wysłać zaplanowanych treningów z kalendarza do urządzenia forerunner 220?

    Odpowiedz
  • 14 września, 2015 o 20:51
    Bezpośredni odnośnik

    Witam

    Mam zegarek 210, od dóch tygodni podczas przesyłania danych wyskakuje mi błąd: Wystąpił błąd podcza synchronizacji z Garmin Connect. Zrestartowałem zegarek, Ge nic nie dało.

    Proszę o pomoc,
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 17 września, 2015 o 13:29
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,
    jeśli rekordy z poprzedniego urządzenia mamy zsynchronizowane w Garmin Connect można je przesłać w następujący sposób:
    1. Logujemy się do Garmin Connect
    2. Klikamy w ikonę Menu po lewej stronie (trzy poziome kreski)
    3. Wybieramy "Osobiste rekordy"
    4. Klikamy na "Wyślij do urządzenia" w prawym górnym rogu ekranu.
    5. Wybieramy z listy do jakiego urządzenia chcemy wysłać rekordy i klikamy "Wyślij teraz"

    Pozdrawiam,
    Kornel

    Odpowiedz
  • 21 września, 2015 o 17:07
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    śrubując czas na 5tys m, garmin 310 nie potwierdza nowego rekordu (wcześniej biegałem z forerunner 10), tak samo po zsynchronizowaniu danych nowy rekord nie jest wyświetlany w opcji do zatwierdzenia. Urządzenie jest nowe, nie jest jeszcze dla mnie intuicyjne może coś przeoczyłem?

    proszę o sugestię i pozdrawiam,
    Piotr

    Odpowiedz
  • 28 września, 2015 o 12:56
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,
    zegarek Forerunner 310xt choć posiada więcej funkcji niż Forerunner 10, jest od niego starszym modelem i akurat nie posiada opcji wyświetlania rekordów.

    Pozdrawiam,
    Kornel

    Odpowiedz
  • 30 września, 2015 o 07:01
    Bezpośredni odnośnik

    Nie chodzi o wyświetlanie rekordów, a to w jaki sposób Garmin wylicza rekord, ponieważ pomimo tego,że dany odcinek przebiegłem szybciej system nie uwzględnia nowego rekordu.

    Piotr

    Odpowiedz
  • 3 października, 2015 o 18:35
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, posiadam Forerunner 405 od dłuższego czas, 3 dni temu łapał mi sygnał GPS przez 10-12 minut, na codzień jest to i tak średnio 5-6 minut, co można zrobić, zeby skrócić do do stanu taki jaki był na samym początku (max 2 minuty)?

    Odpowiedz
  • 6 października, 2015 o 17:49
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    Od jakiegoś czasu byłem szczęśliwym posiadaczem garmina 310xt aż do zakończenia piątkowego treningu kiedy chciałem zakończyć trening i tu pojawił się problem gdyż przycisk Start/Stop nie chciał współpracować, dzisiaj było podobnie najpierw miałem problem aby włączyć trening a następnie żeby go zakończyć. W domu spróbowałem kilka razy włączyć i wyłączyć y było różnie. Wykonałem reset i zero reakcji 🙁

    Odpowiedz
  • 7 października, 2015 o 14:41
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,
    najlepiej wykonać tzw. Twardy reset urządzenia. Proszę pamiętać, że usunie to ustawienia oraz dane użytkownika, dlatego należy zgrać wszystkie treningi przed zresetowaniem urządzenia. Następnie:
    1. Naciśnij i przytrzymaj naraz Start/Stop i Lap/Reset.
    2. Trzymaj przyciski dopóki ekran nie zrobi się pusty.
    3. Puść przycisk Start/Stop ciągle naciskając Lap/Reset. Po około 3 sekundach puść Lap/Reset.
    4. Pojawi się pytanie czy chcemy usunąć dane użytkownika, wybieramy Tak.
    Teraz urządzenie zostanie przywrócone do ustawień fabrycznych.

    Pozdrawiam,
    Kornel

    Odpowiedz
  • 27 października, 2015 o 17:04
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, dziś kupiłem forerunner'a 10 i chciałbym go zsynchronizować z Garmin Connect Mobile. ale chyba mam jakiś problem, nie da się tych urządzeń połączyć?

    Odpowiedz
  • 15 listopada, 2015 o 23:10
    Bezpośredni odnośnik

    witam, mam problem z synchronizacja garmin connect z zegarkiem 225. pierwotnie dane z aktywności nie były widoczne w raportach. po usunięciu danych z aktywności (sądziłem, że ich ponowne wgranie/zsynchronizowanie po usunięciu pomoże) nie jestem w stanie przenieść aktywności z zegarka do garmin connect. proszę o sugestie i pomoc.

    Odpowiedz
  • 17 listopada, 2015 o 14:51
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,
    jeśli występuje problem z synchronizacją proszę najpierw zaktualizować oprogramowanie w zegarku podłączając go do komputera klipsem USB i używając programu Garmin Express. Przy pierwszej wersji oprogramowania występowały problemy z synchronizacją, które zostały rozwiązane.
    Jeśli problem z synchronizacją pozostanie najlepiej skontaktować się bezpośrednio ze wsparciem technicznym Garmina pod numerem telefonu 00800 44 12 454 bądź mailowo poland.support@garmin.com

    Pozdrawiam,
    Kornel

    Odpowiedz
  • 17 listopada, 2015 o 15:02
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,
    niestety zegarek Forerunner 10 nie posiada modułu Bluetooth i nie da się go połączyć z aplikacją Garmin Connect Mobile. Dane z zegarka można synchronizować z Garmin Connect po podłączeniu zegarka do komputera za pomocą klipsa USB.

    Pozdrawiam,
    Kornel

    Odpowiedz
  • 28 listopada, 2015 o 08:01
    Bezpośredni odnośnik

    Witam mam Garmina 610. Wszystkie treningi zgrały się do garmina conect. Chce je przesłać do Endomondo ale uruchomieniu przesyłania danych (po logowaniu)nic się nie dzieje. nie wyskakuje czarne okono żeby wybrać tereningi do przesłania nic….a zależy mi na przesłaniu tych danych

    Odpowiedz
  • 30 listopada, 2015 o 14:26
    Bezpośredni odnośnik

    Witam mam zegarek fenix 2 i chce na niego wgrać trening interwalowy w ktorym jes 35 pozycji ale na zegarek wchodzi mi zawsze tylko 20 🙁 jak mam zrobic żeby weszly wszystkie 35? Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 1 grudnia, 2015 o 07:55
    Bezpośredni odnośnik

    Witam posiadam garmin fenix 2 i mam problem gdyż po przeprowadzeniu treningu biegowego w zegarku trening zapisuje mi sie jako bieg a po zsynchronizowaniu go z garmin conect w garmin conect pojawia sie jako trening inny , mogę go w conect edytować lecz wtedy nie pokazuje mi wszystkich statystyk hak i nie liczy mi tego treningu go rywalizacji proszę o pomoc

    Odpowiedz
  • 4 stycznia, 2016 o 15:34
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    Pomóżcie….
    Nie mogę znaleźć gdzie sie usuwa sumę dystansu w Fenix 2. Czy ktoś już z Was zerował? Zaczyna się nowy rok i chciałem wyzerować.

    Odpowiedz
  • 27 stycznia, 2016 o 15:43
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Posiadam XT310. Po ukończonym treningu wszystko się synchronizuje ale juz przy próbie wgrania stworzonego w GarminConnect treningu na zegarek wystepują błędy. Co robić ???

    Odpowiedz
  • 18 marca, 2016 o 07:46
    Bezpośredni odnośnik

    Witam.
    Mam malutki problem z FR 610, a dokładnie z butami, gdy dodaje model butow nie mogę wpisac ich przebiegu maksymalnego, a dokładnie w tym okienku nic nie mogę wpisac.
    Możecie mi pomoc?
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 18 marca, 2016 o 11:00
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,
    przed chwilą sprawdzałem na swoim koncie i bez problemu mogłem wpisać daną wartość.
    Proszę spróbować ponownie. Podejrzewam, że był to chwilowy błąd portalu.

    Pozdrawiam,
    Mieszko

    Odpowiedz
  • 21 marca, 2016 o 10:51
    Bezpośredni odnośnik

    Poszedłem na łatwiznę i dodałem sugerowaną markę i model.
    Dziś już nie mogę wpisać przebiegu.
    Pewnie Garmin Connect zaliczył błąd.
    W najbliższych dniach problem powinien zostać naprawiony.
    Jakby co proszę o kontakt z pomocą techniczną:
    poland.support@garmin.com
    tel. 008004412454

    Pozdrawiam,
    Mieszko

    Odpowiedz
  • 20 kwietnia, 2016 o 20:34
    Bezpośredni odnośnik

    witam serdecznie. Mam problem z moim forerunerem 405. Otóż jak jest ręka spocona po biegu, nie można wyłączyć GPSa, zegarek zaczyna wariować, włącza się światło i wydaje dźwięki alarmu. ostatnio nie idzie nawet załączyć GPSa, bo się zegarek całkowicie wyłącza.

    Odpowiedz
  • 12 maja, 2016 o 15:40
    Bezpośredni odnośnik

    Ja mam FR410 i rok temu wrzucałem cały trening jednym przyciskiem. Jakiś czas go nie używałem i teraz chciałem wrzucić nowy trening i lipa. na stronie brakuje przycisku "wyślij do urządzenia". Jest tylko przy edycji konkretnego dnia i te nadpisują się w zegarku.

    Odpowiedz
  • 24 listopada, 2016 o 01:08
    Bezpośredni odnośnik

    Witam ! Od jakiegoś czasu posiadam Garmin310XT. Chciałbym ustawić sobie zakres tępa np od 4.10 min/km do 4.30 min/km i żeby zegarek informował mnie każdorazowo kiedy wychodzę poza te czasy sygnałem akustycznym

    Odpowiedz
  • 31 stycznia, 2017 o 18:45
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    w Forerunner 230 mam ustawiony PLAN TRENINGOWY: Getting Started. Wykonując kolejne treningu planu, dane z treningu pojawiają się w kalendarzu na GarminConnect jako oddzielny trening. Czemu dane za trening nie są po prostu dodane do danego treningu z planu, tylko pojawia się nowa aktywność, którą trzeba od nowa nazwać. Trochę to dziwne. Wcześniej biegałem z aplikacją Adidas MiCoach i tam statystyki automatycznie ładowane są do zaplanowanych treningów.

    Pozdrawiam,
    Grzesiek.

    Odpowiedz
  • 3 marca, 2017 o 17:59
    Bezpośredni odnośnik

    Mam pytanie odnosnie garmin connect używam urządzenia EDGE 500 a także dedykowanego czujnika tętna. W statystykach na connect nie pokazuje mi czasu w strefach tętna. Jak to włączyć ?

    Odpowiedz
  • 31 maja, 2018 o 15:48
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Mam problem z przesłaniem treningów z garmina 520 do connecta. Ani poprzez telefon ani reczna przez komputer nie działa. W telefonie pokazuje ze nie ma zadnego treningu natomiast na komputerze podczas recznego wprowadzania wychodzi ze wystąpił błąd podczas przesyłania danych. Proszę o pomoc

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *