Rozwiązywanie problemów z połączeniem pomiędzy zegarkiem, a aplikacją Garmin Connect w telefonie.

Czasami, z bliżej nam nieznanych przyczyn, aplikacja w telefonie oraz zegarek przestają ze sobą współpracować. W tym artykule przedstawię metody rozwiązywania problemów z połączeniem pomiędzy zegarkiem Garmin, a aplikacją Garmin Connect Mobile w telefonie.

Usunięcie urządzenia z aplikacji Garmin Connect

Pierwszym, co sugerowałbym zrobić, jest usunięcie urządzenia z aplikacji Connect. Aby tego dokonać wejdź w sekcje ”Urządzenia Garmin”. Wybierz urządzenie z listy, a następnie dotknij trzech kropek w prawym, górnym rogu ekranu i skorzystaj z opcji „Usuń urządzenie”. Procedurę tę sugerowałbym powtórzyć w ustawieniach samego telefonu (Ustawienia bluetooth > Zapomnij/Usuń urządzenie). Po wszystkim należy dodać zegarek do aplikacji ponownie. Szczegółową instrukcję ponownego dodawania zegarka czy licznika Garmin do aplikacji GCM znajdziesz w tym artykule.

Reinstalacja aplikacji w telefonie

Jeśli powyższa metoda nie przyniosła oczekiwanych skutków, następnym krokiem będzie reinstalacja aplikacji Garmin Connect Mobile w telefonie. Najprostszym sposobem jest po prostu jej usunięcie i pobranie na nowo. Aplikacja jest dostępna dla systemów Android i IOS. Po pobraniu i instalacji aplikacji na nowo, należy się zalogować i dodać urządzenie ponownie.

Przywracanie ustawień fabrycznych zegarka

Jeśli ta metoda też nie zadziałała, następnym etapem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych na samym zegarku. Przed dokonaniem tej procedury, sugerowałbym przekopiowanie plików aktywności (folder Activities na zegarku) do komputera, usunięcie ich z pamięci zegarka i ponowną synchronizację zegarka. Czasem zdarza się, że plik którejś aktywności może być uszkodzony, co prowadzi do tego, że zegarek nie jest w stanie się zsynchronizować z telefonem. Jeśli ta metoda też nie zadziała, to czas na tzw. twardy reset. Przykładową procedurę resetowania ustawień zegarka Garmin Fenix 5 znajdziesz tutaj.

Jeśli żadna z powyższych metod nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, pozostaje kontakt z infolinią Garmina w celu wyjaśnienia sprawy, gdyż może to być problem z samym kontem Garmin Connect, którego z poziomu użytkownika niestety sprawdzić nie możemy.

Phone Telefon: +48 22 116 80 06
Phone Telefon: 00 800 441 24 54*

* Numer bezpłatny dla połączeń wykonywanych z linii stacjonarnych. Niektórzy operatorzy telekomunikacyjni (w szczególności telefonii mobilnej) mogą naliczać opłaty za połączenia z numerami *800* dlatego też, prosimy sprawdzić rzeczywisty koszt połączenia u Państwa operatora.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *