Garmin Forerunner 910 XT – z myślą o triathlonistach

Na mistrzostwach świata triathlonistów na Hawajach Garmin oficjalnie zaprezentował swoje najnowsze urządzenie z segmentu fitness. Forerunner 910 XT to wielofunkcyjny zegarek treningowy stworzony z myślą o ludziach uprawiających kilka dyscyplin sportu. W wyglądzie zewnętrznym widać nawiązanie do poprzednika, czyli modelu Forerunner 310 XT.  Nowością jest zastosowanie rozwiązań umożliwiających zliczanie przepłyniętego dystansu zarówno na otwartych zbiornikach wodnych jak i krytych basenach.  

W polskiej dystrybucji FR 910XT powinien pojawić się pod koniec bieżącego roku.
Szczegółowy test nowego forerunnera znaleźć można na stronie: dcrainmaker.

Poniżej oficjalny film Garmina, promujący Forerunnera 910XT.

  • Październik 9, 2012 at 12:27 pm
    Permalink

    Witam, czy jest mozliwosc wgrania Polskie jezyka do 910 XT tak jak to jest w wersji 310 XT?. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Październik 10, 2012 at 8:57 am
    Permalink

    Witam serdecznie, Forerunner 910XT posiada menu w języku polskim fabrycznie zainstalowane w urządzeniu. Przy pierwszym uruchamianiu zegarka z listy możemy wybrać j.polski (lub ewentualnie ustawić go później w ustawieniach)

    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Maj 24, 2015 at 5:19 pm
    Permalink

    Witam. Od dwóch dni nie mogę przesłać treningów rowerowych poprzez Garmin Connect. Pierwszy trening ma dystans 90 km, zaś drugi 24 km. Wciąż wyświetla mi się błąd, zaś ostatnia pozycja "Masa" eksportuje się z powodzeniem. W czym może być problem?
    Boję się zapisywać kolejne treningi np. biegowe, bo nie wiem, czy nie będzie problemu z ich wysłaniem na serwer Garmina.

    Odpowiedz
  • Maj 25, 2015 at 11:50 am
    Permalink

    Dzień Dobry,
    obawiam się, że problem może leżeć po stronie Garmin Connect, lub Garmin Express. O ile ten drugi program możemy spróbować zaktualizować do najświeższej wersji po czym raz jeszcze spróbować zgrać treningi to w przypadku GC należałoby skontaktować się z pomocą techniczną:
    te. 008004412454
    mail: poland.support@garmin.com

    Pozdrawiam
    Mieszko

    Odpowiedz
  • Maj 28, 2015 at 5:09 pm
    Permalink

    Dziękuję za odpowiedź. Problem zniknął sam, więc właściwe nie wiem, co było przyczyną.

    Odpowiedz
  • Czerwiec 9, 2015 at 8:43 pm
    Permalink

    Dzień Dobry. Raz na jakiś czas podczas przesyłania danych zegarek sam się wyłącza. Pytanie: co może być przyczyną – mam wrażenie ze jest to związane z Garmin Express ??

    Odpowiedz
  • Czerwiec 10, 2015 at 9:11 am
    Permalink

    Dzień Dobry,
    obawiam się, iż może występować błąd w samym zegarku.
    Należałoby zrestartować go w poniższy sposób.
    W pierwszej kolejności proszę zgrać swoją aktywność, gdyż cała historia ulegnie wyczyszczeniu.
    1. Wyłączyć zegarek
    2. Wcisnąć i przytrzymać dwa przyciski Mode i Enter.
    3. Włączyć zasilanie (wciąż trzymając oba przyciski).
    4. Puścić oba przyciski.

    W momencie, gdy to nie pomoże proszę skontaktować się z pomocą techniczną Garmin Polska:
    mail: poland.support@garmin.com
    tel. 008004412454

    Pozdrawiam
    Mieszko

    Odpowiedz
  • Czerwiec 10, 2015 at 4:55 pm
    Permalink

    Dziękuje za odpowiedz ale to właśnie robiłem jak zaczynały byc problemy
    Dzwoniłem do Garmina i bedzię wymiana z tym ze to juz 3-ci zegarek bedzię z wymiany – Garmin ma problemy z oprogramowaniem taka otrzymałem odpowiedz

    Odpowiedz
  • Wrzesień 26, 2015 at 11:35 pm
    Permalink

    Dzień dobry.
    Czy jest możliwość sparowania zegarka ze smrfonem z wbudowanym ANT+? Chodzi mi o zdrywanie trningów za pomocą smrtfona.

    Odpowiedz
  • Wrzesień 28, 2015 at 11:21 am
    Permalink

    Dzień dobry,
    zegarka Forerunner 910xt nie da się sparować z telefonem za pomocą modułu ANT+. Moduł ten jest wykorzystywany tylko do łączności ze zgodnymi czujnikami pracującymi z tym samym protokołem.
    Jeżeli chcemy zgrywać treningi za pomocą smartfona musimy posiadać Garmina wyposażonego w łączność Bluetooth (np. Fenix 3 bądź Forerunner 920xt) oraz zgodny smartfon (iPhone 4s i wyższy bądź telefon z systemem Andorid 4.3 oraz Bluetoothem 4.0 LE), a następnie zainstalować aplikację Garmin Connect Mobile.

    Pozdrawiam,
    Kornel

    Odpowiedz
  • Kwiecień 25, 2016 at 1:46 pm
    Permalink

    Witam.Proszę o pomoc w procedurze zmiany języka z włoskiego na polski.Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Lipiec 15, 2016 at 9:33 pm
    Permalink

    Witam. Mam problem z właczeniem zegarka cos jest z przyciskiem.Czy znajde serwsi naprawe w Rzeszowie ? na podkarpaciu ?

    Odpowiedz
  • Lipiec 16, 2016 at 9:32 am
    Permalink

    Dzień dobry,
    aby zgłosić zegarek do serwisu należy najpierw zadzwonić na bezpłatną infolinię serwisową Garmina – 008004412454. Można także napisać maila na adres poland.support@garmin.com. Jedyny oficjalny serwis Garmina znajduje się w Warszawie.

    Pozdrawiam,
    Kornel

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *